Jedna z nejčastějších otázek žen ohledně hubnutí je, zda a jak se dá zhubnout na stehnech. Myslete na to, že hubnutí jen v oblasti stehen jako svalové partie je mimořádně náročné. Při hubnutí v oblasti stehen je potřeba věnovat zvýšenou pozornost druhu pohybu aby nedošlo k nežádoucímu zvětšení této partie.

Tuky nebo velké stehenní svaly?

Před nastavením správného režimu ve snaze zhubnout v oblasti stehen, nejprve zjistěte, zda máte jen velké stehenní svaly nebo naopak hodně tuku. Jak na to?

  1. Narovnejte nohu
  2. Napněte svaly
  3. Uchopte kůži na stehnech mezi vaše prsty

Pokud chytíte velké množství kůže mezi prsty, jde o tuk. V případě, že je ho opravdu hodně, pravděpodobně trpíte celulitidou. Naopak, pokud vám mezi prsty zůstane jen málo kůže, vaše nohy jsou svalnaté a celulitida se projeví jen minimálně.

Chcete štíhlejší stehna? Řiďte se tímto ...

1. Snižte kalorický příjem

Hubnutí v oblasti stehen vyžaduje snížení kalorického příjmu, přibližně o 500 kalorií za den. Dávejte však pozor, aby denní příjem kalorií neklesl pod mezní hodnotu cca 1200 kcal. Pokud již nyní jíte méně, v žádném případě nesnižujte kalorický příjem. V tomto případě si jídla rozložte na 4-5 porcí denně.

2. Kvalita stravy a pitný režim

Při správném hubnutí v oblasti stehen snězte denně alespoň 2 kousky zeleniny, dopoledne nějaké ovoce a snězte denně alespoň 70 - 100 gramů bílkovin, čímž zkvalitníte svalovou hmotu a zrychlete spalování tuků. Důležité je vypít denně alespoň 7 sklenic čisté vody.

3. Pohyb je důležitý

Chcete-li úspěšně dosáhnout svého cíle, najděte si čas alespoň 3 krát v týdnu na pohybovou aktivitu. Hubnutí v oblasti stehen nejvíce podpoří kondiční cvičení jako jsou stacionární kolo či rychlá chůze. Zkuste vydržet alespoň 50-60 minut. Existují různé účinné cviky na stehna, které byste ke kardio cvičením mohli zařadit. Nepřepínejte se, protože příliš náročné tempo může způsobit výrazné zmohutnění svalstva a nechtěné zvětšení objemu.

4. Běh

Běh je zaručeným pomocníkem k získání štíhlých stehen a tvarování krásných nohou. Mezi nejúčinnější patří vytrvalostní běh a to hlavně pro ženy, které mají široké boky, protože pomáhá zmenšit velikost svalů a snížit obsah tuku kolem svalu a samotná stehna pak vypadají menší. Běh je velmi komplexní a bude postupně měnit velikost, ale i vzhled stehen. Doporučuje se provádět vytrvalostní běh s malým nebo žádným sklonem.

5. Trpělivost růže přináší

Při každém hubnutí bude nutná vaše trpělivost. To platí i při hubnutí v oblasti stehen. Snažte se být vytrvalí, zamilujte si zdravější životní styl a pohyb a nejenže zhubnete, ale budete se i mnohem lépe cítit. Kromě toho si během hubnutí sledujte dosažené výsledky. Měřte si obvod stehna a zadku cca jednou v týdnu. Pokud se snažíte a dodržujete předchozí zásady, určitě zaznamenáte úbytek tuku a centimetrů.

Zjednodušte si hubnutí s naší Moringa

Při omezení stravy mnohdy přichází nejen ztráta tuku, ale i svalů. Naše "zázračná" Moringa Caribbean, v podobě kapslí nebo prášků doplní do organismu potřebné vitamíny, které při spalování tuků a omezené stravě tělu chybí. Ideální je přijímat minimálně 4g Moringy za den ve formě prášku, kapslí nebo jejich kombinace. Výhodou při hubnutí v oblasti stehen s Moringou je vysoký podíl rostlinných bílkovin v ní obsažených. Moringa karibská má dokonce vliv nejen na snižování akumulace tuku v těle, ale i na rychlejší ztrátu tuku.